Neem contact met ons op

Heeft u een vraag, inzending voor samenwerking of een ander verzoek? Neemt vooral contact met ons op!

Klachtenregeling/verzoek

Diverse Care Mediation Collective heeft een procedure voor het indienen van klachten. Je kunt je klacht eerst bespreken met je zorgverlener. Als jullie er samen niet uitkomen, zijn er verschillende vervolgstappen mogelijk.

Je kunt een gesprek aanvragen met de zorgcoördinator die bij jouw zorgverlening betrokken is. Je ontvangt de contactgegevens van deze persoon via je zorgverlener. Als het gesprek met de zorgcoördinator niet tot een oplossing leidt, kun je contact opnemen met de directie door een e-mail te sturen naar admin@diversecaremediation.nl of het contact formulier hieronder invullen. Als je ook na contact met je zorgverlener, zorgcoördinator of directie geen oplossing hebt gevonden, kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon zal met je in gesprek gaan om het probleem te begrijpen en je vervolgens helpen om het aan te pakken. Dit kan op verschillende manieren: soms is advies genoeg, soms is bemiddeling of het indienen van een klacht nodig.

Alle informatie die je deelt blijft vertrouwelijk. Je kunt hiervoor terecht bij: www.erisietsmisgegaan.nl.

Contact opnemen

Bedankt! Je verzoek is ontvangen
Oeps! Je hebt niet alle velden correct ingevoerd. Controleer en probeer het opnieuw.
E-mailadres
24/7 bereikbaar via de mail
info@diversecaremediation.nl
Telefoonnummer
24/7 telefonisch bereikbaar
085 060 6223
Locatie
Fokkerstraat 16,
2811 ER Reeuwijk
Nederland