Neem contact met ons op
Heeft u een vraag, inzending voor samenwerking of een ander verzoek? Neemt vooral contact met ons op!
Klachtenregeling/verzoek
Diverse Care Mediation Collective heeft een procedure voor het indienen van klachten. Je kunt je klacht eerst bespreken met je zorgverlener. Als jullie er samen niet uitkomen, zijn er verschillende vervolgstappen mogelijk.
Je kunt een gesprek aanvragen met de zorgcoördinator die bij jouw zorgverlening betrokken is. Je ontvangt de contactgegevens van deze persoon via je zorgverlener. Als het gesprek met de zorgcoördinator niet tot een oplossing leidt, kun je contact opnemen met de directie door een e-mail te sturen naar admin@diversecaremediation.nl of het contact formulier hieronder invullen. Als je ook na contact met je zorgverlener, zorgcoördinator of directie geen oplossing hebt gevonden, kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon zal met je in gesprek gaan om het probleem te begrijpen en je vervolgens helpen om het aan te pakken. Dit kan op verschillende manieren: soms is advies genoeg, soms is bemiddeling of het indienen van een klacht nodig.
Alle informatie die je deelt blijft vertrouwelijk. Je kunt hiervoor terecht bij: www.erisietsmisgegaan.nl.

Contact opnemen
Locatie
2811 ER Reeuwijk
Nederland
